Modeminizin kendi kutusundan çıkan adaptörünü kullandığınızdan emin olunuz. Kullanmış olduğunuz adaptör orjinal adaptör ise modeminizi resetleyiniz, resetleme işlemini yaptıktan sonra 3 dk. içerisinde POWER ışığı sabitlenmiyorsa modemin adaptöründen kaynaklı sorun olabilir. Adaptörden kaynaklı olup olmadığını anlamanız için herhangi bir elektronikçide adaptör ölçümü yaptırabilirsiniz yada aynı model çalışan farklı bir modemin adaptörünü kendi modeminize takıp kontrol edebilirsiniz.
- Cihazınız farklı adaptör ile çalışırsa ve garantisi devam ediyorsa, sorunu bize bildirmeniz halinde garanti kapsamı içerisinde tarafınıza adaptör gönderimi yapılabilir.
- Cihazınız farklı adaptör ile çalışmazsa ve garantisi devam ediyorsa, sorunu bize bildirmeniz halinde garanti kapsamı içerisinde ürününüz incelenmek üzere servise alınabilir. Bunu bizlere iletebilmeniz için 7 gün 24 saat hizmet veren 444 1 759 numaralı Zyxel Destek Hattı’na ulaşabilirsiniz.
Yorumlar
0 yorum
Makale yorumlara kapalı.