Teknik Servisimize elden ürün teslimi yapılmamaktadır. Arızalı ürünlerinizle ilgili gönderim yapmak için; Web formunu kullanarak ürün kaydını yaptırabilirsiniz. Destek yetkilisi tarafından size verilecek gönderi kodu aracılığıyla cihazınızı servisimize gönderebilirsiniz. Destek formuna buradan ulaşabilirsiniz.Ayrıca 444 1 759 numaralı iletişim hattımızı arayarak da arıza kaydı oluşturabilirsiniz.Arızalı olan ürünleriniz için Zyxel Türkiye Servis Sağlayıcı Destek Hattımızdan alacağınız kargo gönderi kodu ile anlaşmalı kargo firmasını kullanarak ürününüzü bulunduğu yerden ücretsiz olarak aldırabilir veya kargo şubesine kendiniz teslim ederek tarafımıza gönderebilirsiniz. ( Kargo firmalarının belirlediği bazı bölge ve köylerden adresten teslim alımı gerçekleşememektedir. Bu durumda en yakın anlaşmalı kargo şubesine arızalı ürününüzü teslim etmeniz gerekmektedir.)
Yorumlar
0 yorum
Makale yorumlara kapalı.