Modeminizde DSL ışığı yanmıyor veya sabitlenmiyorsa modeminizin DSL portuna bağlı olan hat kablonuzun takılı olduğundan emin olunuz. Hat kablonuzu modeme bağlarken arada Splitter kullandıysanız hat kablosunu modeme direk bağlayarak kontrol ediniz DSL ışığınız sabit yanarsa Splitter cihazınızda sorun var demektir, eğer DSL ışığınız hala yanmıyorsa veya sabitlenmiyorsa modeminizi farklı bir hatta takıp kontrol edebilirsiniz. Modeminizde farklı hatta DSL ışığı sabit yanıyor kendi hattınıza taktığınızda DSL ışığınız yanmıyorsa veya sabitlenmiyorsa hattınız ile ilgili bir sorun var demektir konuyla ilgili internet hizmeti almış olduğunuz internet servis sağlayıcınıza arıza kaydı bırakmanız gerekmektedir. Modeminizi farklı bir hatta denediğinizde DSL ışığı yanmama sorunu devam ediyor ise uygun zamanınızda 7 gün 24 saat hizmet veren 444 1 759 numaralı Zyxel Teknik Destek Hattı’na ulaşarak teknik destek uzmanlarımızdan yardım alabilirsiniz.
Yorumlar
0 yorum
Makale yorumlara kapalı.